The Lord of The Rings: Gollum to jedna z najbardziej wyczekiwanych produkcji na wyłączność PlayStation 4 i PlayStation 5, której premiera została przeniesiona na 2022 rok. Mimo to w ostatnim czasie, twórcy podzielili się z fanami krótką zajawką rozgrywki.




Niedawno dyrektor wydawniczy studia Daedalic Entertainment, Jonas Hüsges udzielił wywiadu oficjalnemu brytyjskiemu magazynowi PlayStation, w którym ujawnił, że priorytetem studia jest, aby rozgrywka w The Lord of The Rings: Gollum była płynna.

Jednym z trendów, który jest już widoczny, jest zwiększona liczba tytułów w 60 klatkach na sekundę. Jest to z pewnością priorytet również dla nas. Gollum jest zwinny, a jego ruch jest kluczowy dla naszej rozgrywki, więc bardzo ważne jest, aby gra była przez cały czas responsywna.

Chociaż wciąż niewiele wiadomo o samej rozgrywce czy fabule gry, w zeszłym roku ujawniono także, że The Lord of The Rings: Gollum otrzyma na PlayStation 5 obsługę raytracingu i szybsze czasy ładowania, a także wykorzysta możliwości kontrolera DualSense. 

Działania Golluma będą bardziej namacalne, a jego fizyczna walka z niestabilną wytrzymałością, przekłada się bezpośrednio na sposób rozgrywki.